یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
مراحل دوخت: براي دوخت اين مدل ميتوانيد از روسري هاي مختلف استفاده كنيد و در صورتي كه تمايل داريد اين مدل را با پارچه تهيه كنيد فراموش نكنيد كه پارچه حتماً حالت مربع داشته باشد و هر چه ابعاد اين مربع

https://rozup.ir/view/2654664/Untitled-2.gif

تبلیغات
پنل کاربری
سلامت
آموزش هنرهای تجسمی
کاردستی
دانلود کتاب
مدل مانتو 2019 مدل لباس مدل لباس مجلسی مدل لباس زنانه
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مدل مانتو لباس مجلسی لباس عروس وآدرس http://modrooz.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آموزش دوخت مقنعه طرح روسری

  • تعداد بازدید : 780
  • مراحل دوخت:
    براي دوخت اين مدل ميتوانيد از روسري هاي مختلف استفاده كنيد و در صورتي كه تمايل داريد اين مدل را با پارچه تهيه كنيد فراموش نكنيد كه پارچه حتماً حالت مربع داشته باشد و هر چه ابعاد اين
    مربع بزرگتر باشد مقنعه شما نيز بزرگتر ميشود ، مطابق تصوير 1 پارچه را به حالت سه گوش به صورتي روي همديگر تا كنيد كه يك لبه آن كوچك تر از لبه ديگر باشد اندازه تا كردن در اين مرحله نيز در بزرگي و كوچكي مقنعه تاثير مي گذارد.


    [تصویر:  magh-rosari-b.jpg]

    مطابق تصوير 2 پارچه را مجددا از روي خط تا مشخص شده خط چين برروي همديگر تا كنيد. در اين مرحله از خط چهار لاي بسته برروي خطوط دولاي پارچه اندازه قد صورت ) متر را در نقطه وسط سر محل رويش موها قرار داده و در پهناي صورت در امتداد گوش آن را چرخانده تا زير چانه ادامه دهيد اندازه بزنيد.

    از قسمت دولاي بسته و محدوده قد صورت به فاصله 5cm از لبه پارچه به سمت پايين علامت زده و خطي صاف رسم كنيد

    اين خط را توسط قيچي برش بزنيد

    ( تصوير3)
    [تصویر:  magh-rosari-c.jpg]


    نكته
    :
    پهناي اين خط راميتوانيد بهدلخواه تغيير دهيد زيرا در انتها ضخامت اين خط ، پهنايپاپيون زير چانه و يا بندهايي كه پشت گردن گره مي خورند را تشكيل ميدهد.

    [تصویر:  magh-rosari-d.jpg]

    مانندتصوير 4 اطراف خطوط برش خورده را به پهناي نيم سانتي متر چرخ كنيد. دقت كنيد كه اين برشها و دوختها را از سمت پشت پارچه يا روسري ميبايد انجام دهيد. در آخر نيزمقنعه را به سمت رو برگردانده و دسته ها يا بندهاي آن را به بيرون كشيده و اتو كنيد . در صورت تمايل مي توانيد جلوي آن را به همديگر دوخته و به حالت مقنعه درآوريد و يا باز گذاشته و فرم روسري داشته باشد.

    نكته : اگر بخواهيد مانند تصوير روسري طرحدار ، بند روسري درزير صورت پاپيون شود ميبايد مطابق روشي كه توضيح داده شد عمل كنيد و در صورت تمايل دوخت روسري ساده كه گوشه آن به صورت آزاد روي تنه ميباشد حتماً قد صورت كه در تصوير 3 توضيح داده شده را كمتر گرفته و آن را به نصف تبديل كنيد و هنگام بستن روي سر ابتدا بندها را پشت گردن گره زده و سپس گوشه هاي روسري را ب هسليقه خود در جلو ثابت
    كنيد .


    [تصویر:  magh-rosari-e.jpg]

    منبع:پروانه گان

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش

    ما را در گوگل محبوب کنيد