دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
 دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ مرتضی پاشایی, دانلود آهنگ نگران منی, دانلود تیتراژ, دانلود تیتراژ برنامه, دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل, دانلود تیتراژ ماه عسل 93, دانلود تیتراژ ماه عسل مرتضی پاشایی, متن آهنگ جدید نگران منی مرتضی پاشایی

https://rozup.ir/view/2654664/Untitled-2.gif

تبلیغات
پنل کاربری
سلامت
آموزش هنرهای تجسمی
کاردستی
دانلود کتاب
مدل مانتو 2019 مدل لباس مدل لباس مجلسی مدل لباس زنانه
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مدل مانتو لباس مجلسی لباس عروس وآدرس http://modrooz.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

دانلود آهنگ نگران منی باصدای زنده یاد مرتضی پاشایی

  • تعداد بازدید : 291
  •  

     

    متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام نگران منی :

    تو به جای منم داری زجر می کشی یکی عاشقته که تو عاشقشی

    تو به جای منم پر غصه شدی نذار خسته بشم نگو خسته شدی

    نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم

    نگران منی مثل بچگیا تو خوت می دونی من ازت چی می خوام

    مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم

    دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره

    عوض می کنی زندگیم و تو یادم دادی عاشقیم رو

    تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم

    نگو دیگه آب از سر من گذشته مگه جز تو کی سر نوشت و نوشته

    تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی

    ♫♫♫♫♫♫

    آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام نگران منی

    ♫♫♫♫♫♫

    یه غبار یخی یه ستاره سرد یه شب از همه چی به خدا گله کرد

    یک دفعه به خودش همه چی رو سپرد دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد

    نگران منی به قرصه دلم تو کنار منی نمی ترسه دلم

    بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر بذار گریه کنم پیش تو دل سیر

    مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم

    دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره

    عوض می کنی زندگیم رو تو یادم دادی عاشقیم رو

    تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم

    نگو دیگه آب از سر من گذشته مگه جز تو کی سر نوشت و نوشته

    تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی

    MP3 – 320

     Morteza Pashaei – Negarane Mani (Mahe Asal)

    MP3 – 128

     Morteza Pashaei – Negarane Mani (Mahe Asal)

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش

    ما را در گوگل محبوب کنيد