دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
ژورنال جدیدترین مدل مانتو اداری شیک ۱۳۹۶، ۲۰۱۷

https://rozup.ir/view/2654664/Untitled-2.gif

تبلیغات
پنل کاربری
سلامت
آموزش هنرهای تجسمی
کاردستی
دانلود کتاب
مدل مانتو 2019 مدل لباس مدل لباس مجلسی مدل لباس زنانه
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مدل مانتو لباس مجلسی لباس عروس وآدرس http://modrooz.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

ژورنال جدیدترین مدل مانتو اداری شیک ۱۳۹۶، ۲۰۱۷

  • تعداد بازدید : 650
  • ژورنال جدیدترین مدل مانتو اداری شیک ۱۳۹۶، ۲۰۱۷

    جدیدترین مدلهای مانتو

    مدل مانتو جدید و شیک

    جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو

     

    برای خانم های شاغل محل کار یکی از مکان هایی است که بیشترین زمان خود را در آن میگذرانند، رعایت شیک پوشی و داشتن ظاهری آراسته برای محیط کار میتواند محیط کارتان را برایتان جذاب تر و شاداب تر کند چرا که اولین تاثیر خوش پوشی روی روحیه و خلق خودتان است، مانتو و لباس  مرتب و اتو کشیده، کفش های تمیز و واکس خورده میتواند در ظاهرتان بسیار تاثیر گذار باشد.

     

    اگر در محل کارتان از لباس فرم یکسان برای برای کارکنان استفاده نمیشود شما آزادی عمل بیشتری دارید میتوانید با توجه به اندامتان یکمدل مانتو اداری مناسب انتخاب کنید. اگر قد بلند هستید میتوانید از مانتوهای با قد تا روی زانو استفاده کنید، برای افراد ریز اندام مانتوهایی که پیله داشته باشند انتخاب مناسبی است در حالیکه برای افراد چاق توصیه میشود تا از مدل مانتو اداری با برش راسته و قد تا زیر زانو استفاده کنند.

    در انتخاب رنگ نیز در صورتی که آزادی عمل دارید رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید، بدین صورت که رنگ مانتو را متضاد رنگ پوستتان انتخاب کنید تا چهره تان یکنواخت نشود و تناسب دیداری ظاهرتان حفظ شود، بنابراین افراد با پوست روشن میتوانند از رنگهای تیره مانند قهوه ای، آبی سیر، سبز ارتشی و افراد با پوستهای تیره رنگهای روشنی مانند صورتی، سفید، آبی ملایم، خاکی و طوسی روشن استفاده کنند و برای افراد دارای پوست معمولی از انجا که هم رنگهای تیره و هم روشن میتواند با این پوستها در تضاد باشد میتوانند رنگ مانتو را با رنگ چشمانشان هماهنگ کنند به طور کلی برای پوستههای معمولی رنگ های بژ ، آبی ، سورمه ای ، گندمی ، مشکی گزینه های مناسبی هستند.

     

    در نظر بگیرید که مانتوی اداری در عین اینکه باید مطابق شئونات نکانی که در ان کار میکنید باشد، باید زیبا و راحت هم باشد. مدل مانتو اداری تان را با هر سلیقه ای که انتخاب میکنید در نظر داشته باشید که سایز مانتو را درست انتخاب کنید. مانتوهای بیش از حد تنگ و یا گشاد میتواند موجب شود که در محیط کارتان آشفته و نامرتب به نظر برسید. در حالیکه افرادی که اندام متناسبی دارند در صورت رعایت شئونات محل کار میتوانند از مانتوهای کمی چسبان استفاده کنند افراد دارای اضافه وزن باید از پوشیدن مانتوهای چسب و تنگ خودداری کنند.

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

    مدل مانتو جدید و شیک

     

     

    مدل مانتو

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش

    ما را در گوگل محبوب کنيد