یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
jadid Chenin Konam Chenan Konam Hamed HomayounDownload New Music Hamed Homayoun - Chenin Konam Chenan KonamHamed Homayounآخرین آهنگ حامد همایونآهنگ جدید Chenin Konam Chenan Konam از Hamed Homayounآهنگ چنين كنم چنان كنم از حامد همایونآهنگ حامد همایون چنين كنم چنان كنماهنگ جدید حامد همایون به اسم چنين كنم چنان كنمبیوگرافی کامل حامد همایونپخش آنلاین آهنگ چنين كنم چنان كنمتکست آهنگ چنين كنم چنان كنم حامد همایونحامد همایوندانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید Hame

https://rozup.ir/view/2654664/Untitled-2.gif

تبلیغات
پنل کاربری
سلامت
آموزش هنرهای تجسمی
کاردستی
دانلود کتاب
مدل مانتو 2019 مدل لباس مدل لباس مجلسی مدل لباس زنانه
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مدل مانتو لباس مجلسی لباس عروس وآدرس http://modrooz.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

دانلود اهنگ حامد همایون چنین کنم چنان کنم

  • تعداد بازدید : 359
  • دانلود اهنگ حامد همایون چنین کنم چنان کنم

    جدیدترین اثر از حامد همایون قطعه چنین کنم چنان کنم

    دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام چنین کنم چنان کنم با دو کیفیت 128 و320 همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

    Download New Song by Hamed Homayoun Called Chenin Konam Chenan Konam

     

    متن آهنگ حامد همایون چنین کنم چنان کنم

    دست به دست من بده
    قول بده که با منی اگر تو یار من شوی
    چنین کنم چنان کنم
    پشت به پشت سر به سر
    سینه به سینه اوج اوج
    دل بدهی به قلب من هم این کنم هم آن کنم
    پیک امید سمت تو روانه کنم روانه کنم
    میطلبم حریفا میشکنم به دست خود
    بغض هزار ساله را نهان کنم نهانم
    جانان تو ماه روشنی
    زیبا و مثل شبنمی حالم دگرگون میکنی
    تو ماه رویای منی
    جانان تو ماه روشنی
    زیبا و مثل شبنمی حالم دگرگون میکنی
    تو ماه رویای منی

    پخش آنلاین آهنگ چنین کنم چنان کنم از حامد همایون

     

     

     

    Download Music 128

    Download Music 320

    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش

    ما را در گوگل محبوب کنيد