یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
هرجا حرفی از تناسب اندام باشد همه ناخودآگاه به یاد ورزش می افتند. ورزش از دیدگاه عموم برابر تناسب اندام و تنها راه رسیدن به تناسب اندام است، اما حقیقت چیز دیگری است. آمار نشان دهنده این واقعیت است كه

https://rozup.ir/view/2654664/Untitled-2.gif

تبلیغات
پنل کاربری
سلامت
آموزش هنرهای تجسمی
کاردستی
دانلود کتاب
مدل مانتو 2019 مدل لباس مدل لباس مجلسی مدل لباس زنانه
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان مدل مانتو لباس مجلسی لباس عروس وآدرس http://modrooz.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

نقش ورزش در تناسب اندام

  • تعداد بازدید : 483
  • هرجا حرفی از تناسب اندام باشد همه ناخودآگاه به یاد ورزش می افتند. ورزش از دیدگاه عموم برابر تناسب اندام و تنها راه رسیدن به تناسب اندام است، اما حقیقت چیز دیگری است.

    آمار نشان دهنده این واقعیت است كه بسیاری از ورزشكاران حرفه ای از عدم تناسب اندام رنج می برند. خیلی ها برای رسیدن به تناسب اندام پیگیرانه ورزش كرده اند ولی به نتیجه دلخواه نرسیده اند.

    در روش مداریا برای ایجاد تناسب اندام روزانه دست كم30  دقیقه نرمش های كششی یا 20  دقیقه پیاده روی سریع گنجانده شده است اما این كار به دلیل مصرف كالری یا فرم دادن به ماهیچه ها نیست. هدف از این برنامه ورزشی افزایش متابولسیم پایه BMR (Basal Metabolic Rate  ) بدن شماست و این به زبان ساده یعنی بدن شما بهتر غذای مصرفی را می سوزاند و ورزش منظم، سبب افزایش حجم توده ماهیچه ای بدن می شود. نكته جالب توجه اینجاست كه هر پوند ماهیچه، روزانه6  كالری انرژی پایه نیاز دارد در حالیكه هر گرم چربی فقط روزی  2  كالری. پس افزایش حجم ماهیچه ها در نهایت باعث افزایش مصرف كالری در بدن و حفظ وزن و ایجاد تناسب اندام می شود. اما وقتی مشكل سلولیت، چاقی موضعی یا افتادگی اندام هاست اثر ورزش، تنها، كمك كننده است و درمان اصلی نیست.

    در كسانیكه با مشكل سلولیت و چاقی موضعی درگیرند، ورزش نمیتواند هیچ كمكی كند. چرا كه جریان خون در این بافت ها بشدت كاهش یافته است و میزان متابولیسم بسیار پائینی دارند. افتادگی و شلی سینه، بازوهای بادبزنی ( افتادگی بازو )، افتادگی باسن و شلی و بزرگی شكم ناشی از عضلات، از جمله مواردی هستند كه ورزش كمك شایانی به درمان آن نمیكند.

    نویسنده : مدروز تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 امتیاز :
    موضوعات : تناسب اندام ,
    برچسب ها : تناسب اندام ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش

    ما را در گوگل محبوب کنيد